PAROOLI TAASTAMINE

Unustatud parooli saab igaüks ise vahetada office.com sisselogimislehel (juhul, kui on sisestatud autentimismeetodid). Selleks tuleb avada teises seadmes (ka nutiseade sobib selleks) veebibrauser, minna aadressile office.com, klõpsata Logi sisse ning seejärel sisselogimise lehel valikule Kas te ei pääse oma kontole juurde? ning järgida seejärel samm-sammult kuvatavaid juhiseid.

Kui autentimismeetodid on jäetud sisestamata, ei saa kasutaja ise oma unustatud parooli vahetada. Sel juhul saab parooli muuta Telia või kooli enda parooli administraator.

Õpilaste parooli muutmise tellib Telialt kool, sest Telial ei ole võimalik teha kindlaks kirja saatja kehtivat seost õpilasega.

Kui kasutajal muutuvad ootamatult kõik autentimismeetodid (näiteks läheb katki telefon, kus koolikonto oli seotud Authenticator äpiga), siis saab Telia need autentimismeetodid resettida ning seejärel palutakse kasutajal järgmisel sisselogimisel sisestada kõik autentimismeetodid uuesti.

Telefoni Authenticator äpi identimisteavet saab soovi korral varundada endale ise oma isiklikku pilve. Varundatud teavet saab ise taastada oma järgmises telefonis. Juhendi koos teabega varundatava sisu kohta leiab siit.